Спершу туристам брехали про проблеми з електрикою
Інцидент трапився в курортному місті Марса-Алам. Українські туристи оплатили відпочинок у готелі Albatros Sea World Marsa Alam. Квитки купили в оператора Anextour.
Рекомендуємо Перший раз у Єгипті: що потрібно знати кожному туристу – важливі поради
Коли українці приїхали в готель, їх попросили не виходити з автобуса. Мовляв, гід мав надати якусь важливу інформацію. Тоді прийшов представник Anextour та сказав, що в готелі проблеми з електрикою. Однак згодом з'ясувалося, що це – брехня. За словами туристів, сама ж компанія згодом визнала, що електрика там ні до чого.
У готелі сказали, що в них проблеми з номерами, але, поки ми чекали на заселення, то поселили декілька сімей з Німеччини та Великої Британії. Anextour сказав, що це наша проблема з готелем,
– розповів Дмитро Мітасов.
Українців хотіли переселити в дешевший готель
Турист опублікував на своїй сторінці відео з місця події. На ньому чути, як українці скандалять: "Менеджер!". Згодом до стінки реєстрації підійшов працівник готелю. Він заявив, що в готелі нема вільних номерів і порадив гостям на 1 – 2 дні відправитися в інший готель, а потім повернутися.
На обурення українців про те, що вони оплатили конкретно цей готель, працівників відповів: "Ми знаємо. Зараз у нас перенавантаження. Ми хочемо вам допомогти". Мовляв, туристи можуть ночувати у сусідньому готелі, а день проводити в оплаченому. Самі ж туристи стверджують, що така альтернатива була значно дешевою від оплаченого готелю.
Українських туристів відмовилися поселяти у єгипетський готель: дивіться відео
Після майже 10-годинного очікування, яке закінчилось о 4 годині ранку, українцям таки надали номери.
Як могла трапитися така ситуація
У коментарях до допису працівники туристичних агенцій пояснили, що така ситуація іноді трапляється. Причина – перепродаж номерів у готелі. Особливо після того, як в'їзд у Єгипет дозволили для росіян і потік туристів збільшився. Тому практика спершу поселити в інший готель, а потім – у заброньованій нібито тепер не рідкість.
Повний текст публікації Дмитра Мітасова у фейсбуці:
Після приїзду в готель нас попросили не виходити з автобуса, тому що гід має надати якусь інформацію. Прийшов представник Anextour та почав відверто брехати що в готелі проблема з електрикою. Вони пропонували поїхати в сусідній готель на дві, а може на три доби. Це не підходило через декілька причин.
І наступні факти такі:
1. З електрикою в готелі проблем не було, що потім визнали представники Anextour. Вони збрехали.
2. В готелі сказали, що в них проблеми з номерами, але, поки ми чекали на заселення, поселили декілько сімей з Німеччини та Британії.
3. Anextour умив руки. Сказав, що це наша проблема з готелем.
4. Після майже 10-годинного очікування, яке закінчилось о 4 ранку, і гучного скандалу нам надали номери.
5. Компанія Teztour, у якої я купив цей тур, а вона його перекупили в Anextour, теж поки що нічого виразного не відповіла.