Майстер - один із найуспішніших творців ексклюзивних килимів у світі. Він створює лише найунікальніші зразки виключно з найкращої тибетської шерсті, доповненої шовком.
"Коли ви перевернете килим, то побачите зв`язані вручну гачки. На кожен потрібно витратити секунду. Тож, можна собі лише уявити скільки слід просидіти над одним таким килимом. Та зрештою, це й формує його душу", - каже дизайнер килимів Юрґен Дальман.
Юрґен Дальман спершу вчився на архітектора. А килимами займався, як хобі. Проте, після подорожі світом, життя дизайнера кардинально змінилося. Він почав створювати килими і навіть відкрив власну крамничку.
"Килим - дуже чуттєвий елемент кімнати, який створює атмосферу, змінює настрій кімнати у певні періоди дня та за різної погоди. До прикладу, вранці кольори на килимі мають інший вигляд, аніж ввечері та відрізняються взимку і влітку", - каже дизайнер Юрґен Дальман.
Килими Юрґена часто використовують в інтер’єрі як гобелени на стінах чи як накриття для меблів.
"Сьогоднішні тренди у килимовому дизайні багатогранні. З одного боку в моді теплі кольори, з іншого яскраві. Сам же тренд орієнтується на індивідуальність, покупець шукає те, що до вподоби йому і нікому іншому", - каже дизайнер Юрґен Дальман.
Сподобався такий ексклюзив і Беріт Стендберґ. Професор замовила собі в Юрґена два килими. Загальна вартість - десять тисяч євро.
"Що такого особливого у цих килимах, запитаєте ви? Для мене це, перш за все, індивідуальність. Вони - єдині у світі. До того ж створені з врахуванням усіх моїх побажань та спеціально для мене", - каже покупець Беріт Стендберґ.
Тим не менше, Юрґен не посоромився пустити свої килими в масове виробництво. Він - єдиний німецький дизайнер, який творить для шведського гіганта меблевої індустрії IKEA. Щоправда, килими VORK - також не з дешевих. Наразі VORK можна придбати у понад тридцяти країнах світу. Кількість копій подекуди сягає мільйонів.
"Гадаю, це просто чудово, відчувати, що ти створив щось, що справді припало до вподоби стільком людям на планеті", - каже дизайнер Юрґен Дальман.
Берлінський дизайнер не вбачає нічого поганого в комбінації ексклюзиву із креативністю, спрямованою на масове виробництво. І вже зараз працює над створенням чергової колекції вишуканих килимів, які будуть доступними в більшості країн світу.