І коли відкривали другий салон в столиці, то брали до уваги виключно вимоги і побажання французького бренду. У новому салоні є концептуальне торгове оснащення, застосовуються найвищі стандарти продажів і найякісніше сервісне обслуговування.
Тим часом, Ліок Сібрак, директор представництва "Сitroen Україна", стандартами Сitroen називає саме вдале меблювання салону, його організацію, комунікацію з СТО. До того ж, не останню роль у ньому відіграють і люди, їх поведінка з клієнтами. На його думку, столичний салон відповідає усім нормам закордонного виробника авто.
У новій точці продажу Сitroen поєднано одразу три сервіси. Директор "АІС Citroen Грінченко" Олег Скарженюк пояснює – торгово-сервісний центр, площею 1200 квадратних метрів, працюватиме у форматі 3 S, тобто, матиме продаж запасних частин, продаж автомобілів і сервісне обслуговування.
У новому салоні є і демонстраційна зона для преміальної лінійки автомобілів DS. На відкритті офіційно оголосили й вартість нової моделі - DS4 коштуватиме 23 тисячі 600 доларів.