"Забувають про те, що треба платити податки та потрібно працювати легально хоч би в українському понятті цього слова. І це приводить до проблем, в першу чергу це демпінг і неможливість розвивати цей ринок, а по-друге, антиреклама самого способу продажу через Інтернет", - каже керівник інтернет-супермаркету Rozetka.ua Владислав Чечьоткін.
Наразі на ринку електронної комерції спостерігається жорстка конкуренція, яка посилюватиметься й надалі, зазначають аналітики. Тож, аби бізнес був успішним, гравцям ринку доводиться збільшувати бюджети.
"Якщо пару років тому власників інтернет-магазинів цікавили питання трафіку, позиції в пошукових системах, то сьогодні ми вже пішли значно далі і говоримо, зокрема, про ефективність вартості залучення покупця", - каже генеральний директор сервісу Promodo.ua Олександр Колб.
80% усіх інтернет-продажів в Україні припадає на електроніку та побутову техніку, проте вже найближчим часом їхня частка зменшуватиметься. Найперспективнішими, пророкують експерти, стануть продажі товарів народного вжитку, зокрема одягу, книжок предметів для дому й інтер’єру.