Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

З ТВі зникне "полуничка" і СМС-чати

10:57, 24 квітня 2013 687 Читать новость на русском
Артем Шевченко
Артем Шевченко / Facebook

Згідно з рішенням нового директора ТВі Артема Шевченка телеканал ТВі відмовиться від трансляції еротичних вікторин та СМС-чатів під час трансляції програм власного виробництва.

"Зі сьогоднішнього дня, 24 квітня, канал ТВі вирішив відмовитися від трансляції у нічному ефірі еротичних вікторин "Клуб еротики" та "КлубНічки", які повернуло в ефір попереднє керівництво і які викликали відторгнення та несприйняття значної частини глядацької аудиторії", - йдеться у повідомленні прес-служби каналу.

Крім того, вирішив відмовитися від видання в ефір під час трансляції програм власного виробництва СМСчатів. Бо, на думку нового керівництва, вони "нерідко ставали майданчиком для взаємних образ та брутальних сварок між анонімними дописувачами".

"Ми впровадимо нові інтерактивні технології спілкування з глядачами, проте бруду, закамуфльованого під сумнівні засоби заробітку, в ефірі нашого каналу бути не повинно", - сказав директор ТВі Артем Шевченко.

Нагадаємо, вчора зранку сайт телеканалу повідомив, що новим гендиректором ТВі став Артем Шевченко, а новим інвестором – бізнесмен Олександр Альтман.Через це колектив телеканалу ТВі розпочав страйк. Шевченко закликав журналістів ТВі продовжувати роботу.

Джерело: ТВі
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук