Попередня причина аварії - зношеність “Булгарії” і її перевантаженість в день злощасного рейсу. За інформацією федеральної Генпрокуратури, теплохід не був на капремонті понад три десятиліття, до того ж, в останнє плавання корабель відбув з несправним двигуном.
Про плачевний стан судна на спеціальному брифінгу зазначив Президент федерації Дмитро Медведєв.
“Кількість старих суден, які плавають у нас, безмежна. Треба оцінити цю ситуацію і змусити або провести необхідні капітальні ремонти всіх, хто має судно у власності, або вивести їх з експлуатації”, - сказав Президент Росії Дмитро Медведєв.
Крім технічних несправностей, не була залагоджена і юридична сторона справи. З’ясувалося, що в теплохідної компанії навіть не було ліцензії на здійснення перевезень. Скоріш за все, її керівництво притягнуть до кримінальної відповідальності. Принаймні відповідні позови уже готують органи з захисту прав дітей.
Між тим, власники компанії свою вину заперечують. Вони переконані, що судно перебувало в задовільному стані.
12 липня в Росії оголошене днем жалоби за загиблими.