Рекламний ринок друкованих ЗМІ оцінюється експертами компанії eMarketer в 22,8 мільярда доларів. За підсумками року фахівці eMarketer пророкують падіння виручки американських газет від реклами на 8,2%. У 2011 році ринок друкованої реклами скоротиться ще на 6%.

За підсумками третього кварталу 2010 року виручка газет від реклами склала 6,1 мільярда доларів, скоротившись на 5% у порівнянні з аналогічним показником 2009 року. Тоді рекламні доходи газет досягали 6,4 мільярда доларів.

На початку грудня Газетна асоціація Америки зазначала, що в цілому ринок перебуває в процесі стабілізації, оскільки темпи зниження рекламної виручки почали сповільнюватися. Падіння ринку в період з липня по вересень 2010 року стало найменшим з кінця 2007 року.