Про це "НВ Бізнес" розповіла менеджер з комунікацій та PR BlaBlaCar в Україні Юлія Крупенко.
За її словами, система оплати послуг сервісу буде впроваджена в Україні вже через кілька місяців. Це передбачає ідентифікацію користувача через платіжні інструменти.
Розмір комісії залежатиме від визначеного маршруту та становитиме до 20%, а загальна середня вартість поїздки для пасажира залишиться нижчою, ніж ціна квитка на автобус або поїзд. Для автовласників сервіс залишається безкоштовним,
– пояснила Крупенко.
Читайте також: Курйоз на дорозі: як комунальники познущалися з Bentley
Вона додала, що такий принцип вже працює практично у всіх західноєвропейських країнах, а монетизація BlaBlaCar в Україні дозволить активніше впроваджувати інновації, в першу чергу пов'язані з безпекою та ефективністю сервісу.
У деяких країнах ми впроваджуємо додаткові механізми онлайн-перевірки користувачів через документи, що засвідчують особу, що робить безпеку ключовою характеристикою райдшерінгу,
– пояснила Крупенко.
Як приклад вона назвала Туреччину, де нещодавно почала працювати система ідентифікації користувачів через урядове API, а в Індії – через скан документів, що засвідчують особу.
Також компанія вже веде в Україні переговори з декількома компаніями щодо затребуваної технології верифікації користувачів через документи.