Мер Парижа Анн Ідальго оголосила про створення зони обмеженого руху (ZTL) у центральному районі міста. Що це дасть, розповідає 24 Канал з посиланням на Village.
Читайте також Краса без натовпів: яке містечко світу нагадує "маленьку Венецію", але набагато краще за неї
У центрі Парижа обмежили рух автомобілів
З метою покращення міської мобільності та зменшення заторів, мерія Парижа оголосила новий указ, який встановлює 5 зон з обмеженим рухом по всьому місту. Це розпорядження стосується, зокрема, першого, другого, третього та четвертого округів французької столиці.
Визначені зони охоплюють загальну площу 5,5 квадратних кілометрів, яка включає такі визначні пам'ятки, як Лувр і сади Тюїльрі.
Доступ до цієї зони буде дозволено лише:
- аварійним службам,
- автобусам
- таксі,
- людям з обмеженою рухливістю,
- місцевим жителям і працівникам,
- для "цільового трафіку", наприклад для відвідувачів з метою медичних послуг, покупок чи походу в кіно.
Мерія сподівається на скорочення руху транспорту на 30% на найбільш завантажених дорогах міста. Ініціатива має на меті не лише зменшити рівень шуму, але й покращити якість повітря шляхом зниження концентрації діоксиду азоту.
Реалізація включатиме верифікацію місця проживання та використання онлайн-декларацій.
Карта зони з обмеженим рухом (ZTL) у центрі Парижа / Фото Le Parisien
Прагнучи сприяти розвитку сталого транспорту, уряд заохочує громадян пересідати з особистого автотранспорту на велосипеди. Влада розширила велосипедні доріжки, які тепер доступні навіть на головних магістралях Парижа.
Тоді як автомобілістам рекомендується об'їжджати центральну частину міста іншими дорогами.
Не обійшлося і без критики
Деякі мешканці Парижа висловлюють критику щодо нещодавніх міських нововведень, стверджуючи, що місто просто змінило схему руху, що призвело до збільшення концентрації автомобілістів в інших місцях.
Міста по всьому світу вивчають різні стратегії управління міським рухом, обмежуючи доступ автомобілів до певних районів, і не лише в Парижі. Мілан і Стокгольм також розглядають подібні заходи.
Крім того, деякі міста запроваджують плату за в'їзд до центральних зон – концепція, запропонована у Празі та Вільнюсі.