На цьому тлі готелі говорять про погіршення умов проживання гостей, а турагентства наголошують на порушенні конфіденційності та підвищенні цін на послуги. Про це повідомляє 24 Канал з посиланням на Euronews Travel.
Цікаво В які країни можна в'їхати просто так – без візи
В Іспанії почала діяти скандальна вимога щодо туристів
В результаті значного оновлення законодавства туристичні компанії тепер зобов'язані збирати та повідомляти владі понад 40 одиниць інформації, пов'язаної з бронюванням житла, та понад 60 пунктів даних про оренду автомобілів протягом 24 годин.
Запитувана інформація, зокрема, включатиме:
- повне ім'я,
- адресу електронної пошти,
- номер паспорта або посвідчення особи,
- платіжні реквізити,
- домашню адресу,
- номери телефонів,
- кількість гостей,
- відомості про родинні стосунки,
- ступінь спорідненості з дітьми в туристичній групі.
Збір даних буде здійснюватися готелями, будинками відпочинку, кемпінгами, туристичними агентствами та компаніями з прокату автомобілів. Компанії, які не дотримуватимуться цих правил, можуть бути оштрафовані на суму до 30 000 євро.
Нові заходи були впроваджені на всій території Іспанії, а також на Балеарських і Канарських островах.
Реакція туристичного сектора Іспанії
Іспанська влада оголосила про збільшення кількості перевірок у рамках комплексної ініціативи, спрямованої на боротьбу з організованою злочинністю. Однак, цей крок викликав негативну реакцію з боку готельної індустрії, представники якої стверджують, що нові правила можуть негативно вплинути на загальний досвід відвідувачів.
Іспанія запровадила нові вимоги щодо особистих даних туристів / Фото Unsplash
Спочатку заплановане на січень 2023 року, впровадження цих правил було успішно відкладено майже на 2 роки завдяки провідній готельній асоціації країни CEHAT. Тепер асоціація розглядає можливість судового позову проти іспанської влади через "негативний вплив, який це положення матиме на готельний сектор і самих мандрівників".
Нові правила означатимуть складніші та виснажливіші адміністративні процедури, що погіршить умови проживання гостей,
– стверджує CEHAT.
Туристичні агенції висловили занепокоєння, що нові процедури можуть порушувати приватність громадян і створювати додатковий бюрократичний тягар. Вони попереджають, що ці зміни можуть призвести до збільшення робочого часу для персоналу, що в кінцевому підсумку призведе до збільшення витрат для мандрівників.
Крім того, у нещодавній заяві Європейська асоціація туристичних агентів і туроператорів (ECTAA) та іспанська група туристичних агентств ACAVE зробили попередження щодо потенційних "серйозних наслідків для європейського туристичного ринку та захисту персональних даних мандрівників".