На цьому тлі готелі говорять про погіршення умов проживання гостей, а турагентства наголошують на порушенні конфіденційності та підвищенні цін на послуги. Про це повідомляє 24 Канал з посиланням на Euronews Travel.

Цікаво В які країни можна в'їхати просто так – без візи

В Іспанії почала діяти скандальна вимога щодо туристів

В результаті значного оновлення законодавства туристичні компанії тепер зобов'язані збирати та повідомляти владі понад 40 одиниць інформації, пов'язаної з бронюванням житла, та понад 60 пунктів даних про оренду автомобілів протягом 24 годин.

Запитувана інформація, зокрема, включатиме:

  • повне ім'я,
  • адресу електронної пошти,
  • номер паспорта або посвідчення особи,
  • платіжні реквізити,
  • домашню адресу,
  • номери телефонів,
  • кількість гостей,
  • відомості про родинні стосунки,
  • ступінь спорідненості з дітьми в туристичній групі.

Збір даних буде здійснюватися готелями, будинками відпочинку, кемпінгами, туристичними агентствами та компаніями з прокату автомобілів. Компанії, які не дотримуватимуться цих правил, можуть бути оштрафовані на суму до 30 000 євро.

Нові заходи були впроваджені на всій території Іспанії, а також на Балеарських і Канарських островах.

Реакція туристичного сектора Іспанії

Іспанська влада оголосила про збільшення кількості перевірок у рамках комплексної ініціативи, спрямованої на боротьбу з організованою злочинністю. Однак, цей крок викликав негативну реакцію з боку готельної індустрії, представники якої стверджують, що нові правила можуть негативно вплинути на загальний досвід відвідувачів.

Іспанія запровадила нові вимоги щодо особистих даних туристів
Іспанія запровадила нові вимоги щодо особистих даних туристів / Фото Unsplash

Спочатку заплановане на січень 2023 року, впровадження цих правил було успішно відкладено майже на 2 роки завдяки провідній готельній асоціації країни CEHAT. Тепер асоціація розглядає можливість судового позову проти іспанської влади через "негативний вплив, який це положення матиме на готельний сектор і самих мандрівників".

Нові правила означатимуть складніші та виснажливіші адміністративні процедури, що погіршить умови проживання гостей,
– стверджує CEHAT.

Туристичні агенції висловили занепокоєння, що нові процедури можуть порушувати приватність громадян і створювати додатковий бюрократичний тягар. Вони попереджають, що ці зміни можуть призвести до збільшення робочого часу для персоналу, що в кінцевому підсумку призведе до збільшення витрат для мандрівників.

Крім того, у нещодавній заяві Європейська асоціація туристичних агентів і туроператорів (ECTAA) та іспанська група туристичних агентств ACAVE зробили попередження щодо потенційних "серйозних наслідків для європейського туристичного ринку та захисту персональних даних мандрівників".