Чуттєві жіночі силуети - сукні із вставками гіпюру, спідниці з велюру та вишукані пальта. Для оздоблення, дизайнерка використала каміння та хутро, з аксесуарів надала перевагу чорним окулярам та подвійним клатчам, що з'єднані між собою. Головним мотивом колекції є пізнання кохання.
"Нам для чого наші уроки даються, аби потім усвідомити, що кохання - це найголовніше. Це було б незрозуміло, аби людина у 17 років пізнала життя, і така досконала жила", - каже дизайнер Вікторія Гресь.
Для дизайнерки Анни Бублик показ нових модних доробок на "українському тижні" став 20-им за рахунком. Основним трендом і чоловічого, і жіночого напрямку стала клітка, у сукнях, у спідницях та пальто.
"Ми хотіли і цього року зробити окремий чоловічий показ, але зрозуміли, що у нас стільки багато замовлень чоловічого одягу, що хотілось би у першу чергу, щоб клієнти були задоволені, а вже на подіум вийшло 6 моделей", - каже дизайнер Анна Бублик.
Сезонна колекція від Віктора Анісімова присвячена мандрівнику. Притаманні дизайнеру практичність та універсальність у крою і силуетах збереглась і нині. Саме Анісімов, один з перших дизайнерів, хто 15 років тому робив перші кроки на модному олімпі України.
"Напевно, до кожної справи треба ставитись з однієї сторони серйозно, а з іншої - з часткою гумору. Тому я не парюсь, але намагаюсь робити усе по-справжньому, і ці 15 років - ми вкладаємо серце, душу", - каже дизайнер Віктор Анісімов.
"Згадати можу лише останні 10 років, але 15 років тому я був як глядачі, і звичайно рівень 15-річний. І рівень зараз, усе пізнається у порівнянні. Тоді здавалось, що це круто до неможливого, а нині здається, і це не межа", - радіє засновник UFW Олександр Соколовський. .
30-ий тиждень моди триватиме до 18 березня у музейному комплексі Мистецький арсенал. На честь ювілею - оргкомітет підготував для модників та модниць дводенний проект EURO-fashion, на якому 16 дизайнерів, з 16-ти країн-учасників ЄВРО-2012 покажуть свої колекції нового сезону.