Вже традиційний шоу-рум із одягом українських дизайнерів працював протягом усього "тижня". "Баєри", постійні та нові клієнти могли ближче роздивитись речі, приміряти їх та підібрати вбрання не лише на свій смак, але й гаманець.
“Якість хороша, тому що це найперше, про що ми дбаємо. Якість дизайну і відповідно ціна, це теж дуже важливо, тим більше в нинішній час. Я використовувала таку гамму невибіленого льону з яскравими вкрапленнями фіолетового, рожевого кольору. А також принцип нюансу - шампань. Теж додала кружево для літньої романтики”, - розповіла дизайнер Олеся Теліженко.
В останній день показів основної програми колекцію для "VULDI" представив Михайло Ліпаков. Дизайнер присвятив показ чоловікові-батьку. Речі із досить дорогих тканин гармонійно поєднались із комфортним кроєм.
Королівські перегони від Олена Голець подали мужніх чоловіків в образі денді, а жінок вольовими та впевненими леді. Дизайнерка штучно збільшила у жіночих моделях стегна та звузила талію, аби надати образу ще більшої витонченості та аристократії.
Вперше модельєр Михайло Воронін представив жіночі моделі. Щоправда розроблялись вони низкою конструкторів, але все відбувалось під пильним оком кутюр'є. Навіть моделі, що працювали на показі, не були обділені увагою зі сторони Вороніна.
“Ми приїхали і привезли їм і коньяку, і пиріжки, і бутерброди, їх багато, 24 людини, після репетиції - втомлені. Я покажу жінку таку, яку я бачу - не розбишака, не в порваних джинсах, а жінка, як Маргарет Тетчер”, - каже модельєр Михайло Воронін.
Протягом 6 днів свої колекції майбутнього сезону показали понад 40 вітчизняних дизайнерів. Завдяки масштабам та можливостям культурно-музейного комплексу "Мистецький Арсенал", організаторам вдалось подовжити подіум із 30 до 52 метрів.