Пілоти здолали 25 кіл по 2,5 кілометри кожне.
"Траса цікава, нова звичайно. Ну є звичайно мінуси, але плюс в тому, що якась різноманітність, тому що останніх два сезони їздили тільки на київській "Чайці". Мінуси - ну, дуже стираються швидко покришки і як би нерівна дуже, погано для підвіски, ламається, тому що весь час в бойовому режимі, якби максимально їздимо", - каже переможець етапу в класі "Лада-1500" Володимир Апостолюк.
"В Україні не існує відповідних нажаль, крім "Чайки", але "Чайка", вона не дотягує по нормах безпеки по мультидисциплінарних автомотоспортивних об’єктів. Будується об’єкт перший в Україні в Євпаторії. Він такий досить потужний, буде мабуть один з небагатьох взагалі в країнах Східної Європи", - каже президент Київського міського автомотоклубу, організатор перегонів Сергій Малик.
Незважаючи на те, що перший етап розпочали всередині літа, погодні умови були не з кращих. Перед початком перегонів розпочалася злива, що змусила організаторів гонки внести корективи в умови етапу. Втім, пілотів погода не засмутила.
"Сьогодні все правильно. По рішенню журі, спортивних комісарів - ми ухвалили рішення - всі виїжджають на мокрій гумі, все спортивні автомобілі виїжджають на мокрій гумі в цілях безпеки", - каже спортивний комісар змагань Леонід Леонов.
"Як планувалося - все вдалося. Цікава гонка за рахунок того, що пішов дощ. Мені сподобалося", – каже переможець в класі "Формула" Андрій Франковський.
Участь у першому етапі Чемпіонату України з шосейно-кільцевих перегонів в Черкасах взяли майже 40 водіїв, які змагалися у 4 класах. Наступний етап змагань прийматиме столиця.
Завершився перший етап Чемпіонату України з шосейно-кільцевих перегонів
Вперше змагання відбулися в Черкасах - на території закритого аеропорту, адже ідеологія аеродромів і автомобільних трас дуже схожа.