Це дітище китайського автопрому Chery A13, яке з незначними переробками будуть збирати у Запоріжжі. Витрати бензину цією "новинкою" у міському циклі доволі високі - більше 9 літрів на 100 кілометрів. Зате на трасі Forza споживатиме менше 6 літрів, запевняють на заводі. Нове авто має замінити, ставший для України рідним, корейський Lanos, але це відбуватиметься поступово.
“Це автомобіль, на який робиться ставка. Безумовно, напевно в майбутньому його продажі будуть збільшуватися. Lanos, в силу того, що автомобіль старшого покоління, він буде зменшуватися. Але, я думаю, що це будуть перспективи 3-5-ти років” - сказав заступник голови правління корпорації "УкрАВТО" В'ячеслав Поврозник
У порівнянні з попередниками, нове авто помітно дорожче, воно коштуватиме близько 10 тисяч доларів. Втім, має вийти і комфортніше. Зокрема, обіцяють підігрів сидінь. Цьогоріч на ЗАЗі оптимістично планують зібрати 9 тисяч таких автомобілів. Більшість з них - піде на експорт.
Водії ще мають оцінити переваги і недоліки нового авто. Перші зауваження прозвучали одразу після тест-драйву.
“Автомобіль досить чуйний, дуже зрозумілий і прогнозований в управлінні. Єдине, що збентежило - це коробка передач довгохідна, і вибірковість досить низька”, - поділився враженнями журналіст, учасник тест-драйву Леван Шишинашвілі.
Аби поставити Forza на запорізький конвейер, український ЗАЗ та китайська Chery витратили на двох близько 30 мільйонів доларів. Наскільки швидко інвестиції окупляться - невідомо. Але співробітництво партнерів триватиме: наступне авто, яке збиратимуть в Запоріжжі, найімовірніше, також буде китайським.