З червоним дипломом юридичного факультету, десятком відвіданих штаб-квартир ООН та міжнародних конференцій Таня могла не хвилюватись за свою кар'єру.
От тільки всередині важко було прогнати відчуття, що задоволення ця робота не приносить. А хотілось писати: про мандри і враження. Так, щоб це був естетичний журнал про подорожі. Саме справжній журнал, а не сайт. Замість глянцевих сторінок – книжкові, не цифрові фото, а плівка, і жодної реклами.
Такий собі компас унікальними місцями України. Проглянувши медійний ринок, швидко зрозуміла, що такого видання й близько немає. І тут знову 2 варіанти: зменшити вимоги, або створити власний журнал. Логіка швидко дала висновок – це абсурд, страх підкинув одразу декілька епітетів – нереально, нерентабельно.
Читайте також: Єдину та унікальну ферму оленів можна відвідати на Закарпатті
Але ж це мрія, її не можна просто викинути з голови. Один пост у Facebook і на зустріч до Тані прийшов десяток людей, що повірили в її ідею. Поступово сформувалась команда.
Бракувало тільки грошей для першого тиражу. Але це не стало проблемою, бо повіривши у власні сили, ти змушуєш й інших повірити в себе. Вони організовують краудфандингову кампанію і зібрали навіть на третину більше, ніж просили.
Не встигла пройти ейфорія після першого випуску, як зіткнулись зі ще однією проблемою. Зворотня сторона журналу – це фінанси, доставка, робота з колективом. Цього треба було навчитись за короткий термін. Але ж доля любить сміливців. Називайте це випадком, щасливим збігом обставин, але на очі потрапив відбір на стипендію у бізнес-школі. І вгадайте, хто переміг?
Позаду вже чотири випуски журналу про подорожі Україною "La Boussole". Сотні кілометрів і сотні авторів, які відкривали читачам особливу Україну. Тисячі горнят випитої кави і закреслених у блокноті речень. Та це ніщо, коли є одна реалізована мрія.