Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Журналісти розкрили шахрайську схему відомого концертного агентства на Євробаченні

      Журналісти розкрили шахрайську схему відомого концертного агентства на Євробаченні
      Журналісти розкрили шахрайську схему відомого концертного агентства на Євробаченні / Фото з вільних мереж

      Журналісти розкрили схему маніпулювання і обману глядачів з квитками на Євробачення-2017. Але переплачені за квитки гроші глядачам ніхто не повернув.

      Майже через рік після закінчення Євробачення-2017 у Києві назовні виплила непорядна історія за участю агентства concert.ua. Що це було?

      Євробачення-2017 сталося "раптово" (що неправда). Але саме ця псевдо-раптовість дозволила недобросовісним комерсантам отримати максимальний зиск – з благословення держчиновників, ймовірно. Наприклад, створення штучної монополії на бізнес із продажу квитків – просто до нудоти віддає корупцією "в особливо великих". За даними сайту vykryvach.com.ua, понад 9 мільйонів гривень заробило понад встановлені ціни на квитки агентство Concert.ua і його структура "В Тікет".

      При цінах Concert.ua від 199 гривень до 9 999 гривень, на вторинному ринку спекулянти пропонували квитки на Гранд-фінал за цінами до 70-100 тисяч гривень. Тобто із семикратним наваром.

      Процес продажу квитків на Євробачення-2017 з самого початку був покритий таємницями та інтригами. Спочатку – незрозуміла ситуація з відкритим тендером на Prozorro, коли переможцем несподівано стала компанія "В Тікет" (засновником якої є Дмитро Феліксов, співвласник Concert.ua). Хоча два учасники тендеру – "Маестро тікет системс" і "Укртікет" – оскаржили результати аукціону, звернувшись зі скаргами на рішення замовника в Антимонопольний комітет України, "В Тікет" почав продавати квитки після того, як платформа Prozorro скасувала тендер.

      Засновник "В Тікет" і співзасновник сервісу Concert.ua Дмитро Феліксов навіть не став оскаржувати скасування торгів – мабуть настільки був упевнений в тому, що йому все зійде з рук.

      У підсумку "В Тікет" так і залишився єдиним переможцем тендеру, так само, як і Concert.ua без особливих на те підстав залишився офіційним квиткових партнером конкурсу.

      І тут почалися перепродажі за завищеними цінами: з серйозною додатковою комісією і платними послугами. Наприклад, при миттєвому викупі квитків через сайт сервісний збір оператора становив понад 12%, при бронюванні з викупом через термінал глядачам було потрібно доплатити ще 6% за послугу "доставки" і ще 6% необхідно було заплатити за процесинг. Як concert.ua формував ціну квитка і чому глядачі переплачували істотну суму за дивні послуги – з'ясувати не вдалося і донині. Співзасновник сервісу Concert.ua Дмитро Феліксов відмовився коментувати це питання.

      Проте цей випадок не став предметом розслідування ні правоохоронних органів (ГПУ, МВС), ні антикорупційних (НАБУ). Хоча по гарячих слідах сам прем'єр-міністр особисто обіцяв розібратися з реалізацією і доступністю "квиткової кампанії".

      Міг би втрутитися Антимонопольний комітет (АМКУ) – туди подав заяви адвокат і правозахисник Ростислав Кравець. Основні претензії до компанії-реалізатора – факти нав'язування споживачам необов'язкових платних послуг та включення у вартість квитка додаткових платежів (сервісного збору).

      Як повідомляє сайт vykryvach.com.ua, зрушити справу з мертвої точки не вдалося навіть через рік після конкурсу. Як повідомив сайту керуючий партнер ЮФ "Кравець і партнери" Ростислав Кравець, АМКУ відмовив у відкритті провадження, але адвокат має намір оскаржити це питання в суді.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук