Логотип після "ребрендингу" став простішим: назва марки перемістилася з внутрішньої частини кола логотипу за його межі, а внутрішня частина емблеми стала більшою. Крім того, з логотипу зник напис auto. На автомобілях емблема використовуватиметься в монохромному варіанті — без зеленого кольору.

Прототип Skoda Vision D, який також представили 28 лютого в Женеві, є носієм нового фірмового стилю бренду, розробленого під керівництвом шеф-дизайнера марки Йозефа Кабана — це його перша власна робота з моменту приходу в компанію в 2007 році. Ключові особливості концепт-кара — традиційний двохоб’ємний кузов "хетчбек" c компактним заднім обвісом, невеликі витягнуті фари головного світла, масивні колісні арки і велика решітка радіатора.

За деякими припущеннями, цей автомобіль може бути ще й предтечею нової бюджетної моделі, яку в Skoda розробляють для ринків Китаю, Індії та Росії.


Прототип Skoda Vision D