Термін дії поточного договору закінчується 31 грудня. На думку експертів, українська сторона намагається домогтися кращих для себе умов відновлення випуску Ан-124 у Росії. Як стало відомо, намічене на 26 жовтня підписання нового договору між держкорпорацією "Антонов" і російським "Авіастар-СП" зірвалося. У документі мова йде про право заводу "Авіастар-СП" ремонтувати літаки Ан-124 "Руслан", інтелектуальна власність на які належить "Антонову".
Проект договору повинен був або визначити нові умови взаємодії, або продовжити терміни дії поточного документа (копія протоколу засідання комітету російсько-української міждержавної комісії, на якому це обговорювалося, є у розпорядженні видання "Комерсант-Україна"). Термін дії угоди, яку уклали в 1999 році, закінчується 31 грудня.
Але представлений на засуданні комітету варіант договору так і не підписали, хоча він і розглядався в ході зустрічі. Причини затримки підписання сторони не розкривають, однак запевняють, що до кінця року всі документи будуть погоджені. Як пояснив глава корпорації "Антонов" Дмитро Ківа, найімовірніше Україна продовжить ліцензійну угоду з "Авіастар": "конфліктної ситуації між нами немає, є певні дискусії, але це нормальний бізнес-процес. Ми відправили їм свій варіант договору".