Водна артерія поповнилась ще однією, третьою лінією. На реконструкцію і розширення пішло понад 5 мільярдів доларів. Першим через штучний водний шлях пройшов китайський контейнеровоз.
Панамський канал, який з'єднує Карибське море, Атлантичний і Тихий океани – один із найбільших у світі. Це найпотужніше джерело прибутку панамського бюджету. Однак він має величезне значення і для світової торгівлі.
Після реконструкції канал зможе пропускати вдвічі більше габаритних суден, ніж раніше.
Ми хочемо бути певними, що доходи від розширеного каналу вплинуть на якість життя наших громадян. Наша молодь матиме більше роботи. І ми допомагаємо світові, тому що скорочуємо відстані,
— сказав Президент Панами Хуан Карлос Варела.
До слова, Панамський канал – один із найважливіших водних шляхів у світі: він скоротив морську відстань з Європи до західного узбережжя США на 20 тисяч кілометрів та вберіг мореплавців від небезпечного маршруту довкола мису Горн, крайньої південної точки Америки.