Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Американці зробили вибір: США підкорив бренд з України

09:00, 9 листопада 2016 350 Читать новость на русском
Baltic International Spirits Navigator Competition
Baltic International Spirits Navigator Competition / vodka-redactor.org

Вітчизняні виробники впевнено завойовують висококонкурентний американський ринок. У порівнянні з 2015 роком обсяги продажів бренду "Хортиця" в США виросли на 120%.

Як зазначає комерційний директор "Хортиця" в США Стів Аккерман, сьогодні бренд дуже популярний в Штатах.

"Американці відмінно розбираються в якості продуктів. Для них є важливим той факт, що "Хортиця" отримує виключно позитивні відгуки експертів на міжнародних конкурсах і виготовляється зі спирту нового покоління "Пшенична сльоза" на основі добірної пшениці, який перевершує світові стандарти за чистотою і м'якістю смаку. Незважаючи на перенасичений ринок і колосальну конкуренцію, нам вдалося збільшити обсяги продажів "Хортиця" в США на 120%", – підкреслив Аккерман.

Також, за словами виробників, для "Хортиця" ексклюзивно використовується унікальний італійський дозатор зі срібним ефектом металізації. Такий дозатор неможливо підробити, він служить ще одним ступенем захисту продукту, покращує його властивості та додатково очищає – підкреслюють експерти.

Теги: Алкоголь
Джерело: 24 Канал
powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук