Для демонстрації винаходу Піроцький обрав найважчий двоярусний вагон кінної залізниці на 40 пасажирів. Швидкість його становила 12 км/год.
Жителі Петербурга захоплювалися чудо-транспортом, газети рясніли сенсаційними заголовками, а от власники кінних трамваїв вирішили будь-яким чином завадити новоспеченому конкуренту. Надто багато грошей було вкладено у коней. Трамвай потішив петербуржців трохи більше місяця.
За 11 років черга дійшла до української столиці. З крутими київськими схилами не могли впоратися парові трамваї, не те що кінні. На сучасному Володимирівському узвозі навіть 6 коней не могли підняти невеличкий вагон з пасажирами.
В червні 1892 року з Володимиського узвозу до вулиці Садовської рушив трамвай. Згодом почався справжнісінький трамвайний бум – за 9 років електричні трамваї з’явились у 15 містах імперії.