Шлях до успіху тривав 6 років. 2006 року двоє київських студентів Єгор Анчишкін та Юрій Мусатенко проаналізували нові тенденції Інтернету. Обсяги відео зростали в сотні разів швидше, ніж обсяги текстової інформації. Так програмісти зрозуміли, в якому напрямку слід рухатися – розпізнавання обличь та об'єктів з відео.

Viewdle використав розробки однієї з лабораторій Інституту кібернетики НАН України. Її працівники і склали кістяк молодої компанії. Алгоритм був справді унікальним, залишалося знайти інвестора. У Європі їм не надто довіряли, тож кияни подались у Штати й переконали колишнього одесита вкласти півмільйона доларів.

Коли все було готово, почали шукати покупців серед найбільших кіностудій та інформагентств. Це були і Reuters, Disney, і техногігант Інтел. Начастіше на презентаціх для клієнтів шукали відео з Джорджем Бушем, просто вводячи в пошуку "Джордж Буш ціни на нафту" і програма знаходила потрібні кадри.

У жовтні 2012 році Google викупив 100 % української компанії. Суму оборудки не називають, однак головні економічні видання припускають, що йдеться про 30-45 мільйонів доларів. Зважаючи, що в команді працювало 34 особи, то кожен з них обійшовся пошуковику в мільйон.