Крюківський потяг здатен долати відстані зі швидкістю 200 км/год, а насолоджуватися мандрівкою можуть одночасно 700 пасажирів. Кожен вагон має власну акумуляторну батарею, що без проблем витримає кілька годин аварійної роботи. Коли електрика зникне в одному вагоні, сусідній – поділиться своєю.

Кузов виготовлений із нержавіючої сталі з гарантією 50 років, при чому конкуренти можуть пообіцяти хіба що 28. А якщо використовувати потяг для міжнародних перевезень, то завдяки 2-ом візкам, він непомітно для пасажирів переходитиме з широкої української колії на європейську.

До речі, Крюківський вагонобудівний завод – одне з найстарших підприємств України. Фундамент будівлі заклали ще 1896 року й донедавна тут переважно ремонтували чужі моделі. Перший вітчизняний вагон зійшов з конвеєра лише 2001 року. Однак уже зараз кременчуцькі інженери розробляють потяги, які здатні розвивати швидкість 250 км/год, та двоповерхові вагони.