Тоді вони скинулися по 1350 доларів, позичили ще 5000 баксів і заснували власний магазин з продажу кави. Ось так народився Starbucks - найпопулярніша та найбільша мережа кав’ярень на планеті.
Сьогодні мережа має 15 тисяч затишних кав’ярень та магазинчиків по всьому світу. Працює в них 140 тисяч осіб. В асортименті - натуральна кава, напої - на основі еспрессо і не тільки, та аксесуари для приготування свіжої і запашної кави.
Річний прибуток компанії сягає 7-8 мільярдів доларів. Для компанії, що спеціалізується на всепланетній любові до кави, дуже непогано. Керівництво компанії каже, що турбується про навколишнє середовище, створює сприятливі умови праці і так далі. Проте кавомани, які годинами можуть не виходити з кав’ярні, пробачили б своїм улюбленцям і продаж ядерної зброї Ірану - така вже та кава смачна!
Секрет успіху - кажуть у Starbucks - ретельний контроль за всіма етапами процесу приготування кави. Компанія має мережу постачальників зерен кави. Потрапити у цей список непросто - адже потрібно на 200% відповідати суворим вимогам компанії. Проте ті, хто потрапили у коло постачальників Starbucks, знають, - бізнес їх буде процвітати, і вони не залишаться без роботи доти, доки існує Starbucks.
Що ж до турботи про екологію, то і тут Starbucks на голову випереджає конкурентів - до 2015 року стакани одноразового використання стануть на 100% екологічно чистими. А ще компанія постійно проводить різноманітні рекламні акції, щоб довести - планета в нас одна, і до неї потрібно ставитися дуже відповідально.