Ви дізнаєтеся, як швидко збільшувати кількість заявок, як в довгостроковій перспективі залучати дешевий трафік і нових клієнтів, як збирати максимум інформації про відвідувачів сайту, аналізувати її і приймати правильні рішення щодо покращення сайту або всього бізнесу.

Семінар буде корисний тим, хто:

● виводить свій бізнес в онлайн;

● вже працює в Інтернеті, але хоче поліпшити якість роботи свого бізнесу і його прибутковість;

● хоче говорити зі своїм підрядником на одній мові, з можливістю розуміти ефективність його дій;

● ставить за мету підвищити свою інтернет-маркетингову грамотність і хоче послухати Лайфхаки від кращих практикуючих лекторів в цій області.

Програма семінару:

● Кейс комплексного підходу в інтернет-маркетингу на прикладі новобудов "Комфорт-таун" (Антон Воронюк);

● Кейс SEO-стратегії, на прикладі фінського виробника камінів компанії "Tuliviki" (Артем Гідіна);

● Кейс ефективної рекламної кампанії від "Eda.ua" (Володимир Курій);

● Кава-брейк;

● Комплексний інтернет-маркетинг для одного з найвідоміших ресторанів Києва – "Прага" (Сергій Вічева);

● Комплексний підхід для вузьконішевого інтернет-магазину "220вольт" (Микита Поляк);

● Кейс підвищення конверсії сайту (Сергій Гудков).

Спікери:

Антон Воронюк. Директор з розвитку Агентства ефективного інтернет-маркетингу "WebPromo". У 2012 році під його керівництвом була запущена Академія інтернет-маркетингу "WebPromoExperts".

Його професіоналізм та навички підтверджені наступними сертифікатами: Google Analytics IQ, Google AdWords IQ, Google Apps IQ, Яндекс.Директ, Бігун. Окремо варто відзначити його виступу на найбільшій IT-конференції в Східній Європі iForum в 2012-2015 роках.

Артем Гідін. Керівник відділу SEO-просування "WebPromo", займався просуванням таких великих брендів, як TUI, Sokol, Doc.ua, hh.ua (особиста подяка у відгуку від керівника проекту), rabota.ua, JoinUP, 1 + 1, Expedition, Екіпаж сервіс та інші.

Володимир Курій. Провідний фахівець відділу контекстної реклами WebPromo.

Сергій Вічев. Маркетинговий директор мережі ресторанів Marlin, Капулетті і Прага.

Микита Поляк. Інтернет-маркетолог "220 volt".

Сергій Гудков. Керівник відділу підвищення конверсії (CRO) в кампанії WebPromo.

Зареєструватись на семінар можна за посиланням.

Додаткова інформація: за 3 роки академія провела 62 безкоштовних семінари з комплексного інтернет-маркетингу, які відвідали 1136 осіб. Організатори за 3 години розкажуть кейси просування в інтернеті на прикладах різних сфер бізнесу.
Семінар буде відбуватись 13 квітня 2016 року о 14:00 за адресою: м. Київ, Львівська площа, 8, Конференц-зал.