Провідні фахівці-практики компаній Google, Яндекс, UaMaster, WebPromo, Coral Travel, METRO Cash & Carry поділяться кейсами й особистим досвідом використання контекстної реклами для успішного досягнення своїх цілей.
Із доповідей ви дізнаєтеся:
Як швидко отримати трафік і збільшити прибуток за допомогою контекстної реклами;
Які можливості контекстної реклами для бізнесу;
Які типові помилки при роботі з контекстною рекламою і шляхи їх вирішення;
Яка специфіка роботи контекстної реклами для B2B;
Як працювати з мобільною рекламою;
Що вигідніше: контекстна реклама чи цільовий маркетинг;
Як зробити ефективну контекстну рекламу для ринку нерухомості;
Як стати партнером Google;
У чому особливість нашої онлайн-конференції?
Розіграші подарунків в прямому ефірі. Отримуйте корисні знання і боріться за цінні подарунки в прямому ефірі від організаторів і доповідачів.
Виключно прикладна інформація. Вас чекає мінімум теорії і максимум практичної інформації про успішний досвід роботи з контекстною рекламою вітчизняних компаній.
Круглий стіл, де фахівці, що мають досвід роботи з контекстною рекламою, розкажуть як збільшити прибуток і дадуть відповідь на будь-які ваші питання.
Подарунки для учасників
Зареєструвавшись на нашу онлайн-конференцію ви отримаєте:
Можливість поставити пряме запитання експерту;
Відеозапис і презентації доповідей;
Подарунки від партнерів на суму $ 100.
Формат заходу
За весь час конференції вас чекає:
13 доповідей з практичними прикладами, кейсами та особистим досвідом;
9 годин прямого ефіру з кращими фахівцями з контекстної реклами;
1 круглий стіл з обговореннями важливих тем і відповідями на питання.
Програма
"Можливості контексту для бізнесу. Кейс WebPromoExperts". Антон Воронюк (керівник WebPromoExperts);
"Мобільна реклама. Як бути ближче до клієнту?", Олексій Бех (менеджер з розвитку агентств в Google);
"Контекст для дрібного бізнесу. Кейс Інтернет-магазину", Володимир Курій (фахівець з контекстної реклами WebPromo);
"Яндекс.Директ: нові можливості для роботи з оффлайн-даними", Дмитро Білоус (менеджер з розвитку агентств, Яндекс.Україна);
"Інтернет-реклама для великих брендів. Кейс Корал Тревел", Тетяна Помаранска (Інтернет-маркетолог Coral Travel);
"Контекстна реклама для B2B. Кейс Allbiz", Олександр Швець (керівник відділу контекстної реклами Allbiz);
"Що стоїть за орієнтацією на повернення інвестицій в рекламу? Кейси Foxtrot, Gold Group", Руслан Близнюк (керівник відділу аналітики PROMO.UA);
Круглий стіл: "Як збільшити прибуток за допомогою контекстної реклами?", Володимир Курій, Сергій Щербаков, Олег Піддубний;
"Онлайн-реклама як джерело оффлайн-продажів. Кейс METRO CASH & CARRY", Євген Савчук, (керівник відділу Інтернет-маркетингу METRO CASH & CARRY);
"Контекст VS таргетинг. Хто прибутковіший - слон чи кит?", Сергій Щербаков (фахівець з маркетингу);
"Плюси і мінуси новинок Діректу і AdWords", Ольга Кріль, (керівник регіонального відділу контекстної реклами агентства i-Media);
"Типові помилки при роботі з контекстною рекламою", Євген Шевченко (директор UaMaster);
"Ефективний контекст для ринку нерухомості. Кейси", Олег Піддубний, (РРС фахівець в Soda Digital);
"Як стати партнером гугла. Google Partners", Олександр Плетньов (менеджер з маркетингу Google).
Організатори: WebPromoExperts, WebPromo.
Як потрапити до нас на конференцію?
Для цього вам необхідно попередньо зареєструватися на сайті конференції. В день проведення конференції ми надішлемо вам лист з нагадуванням і посиланням на її проведення. Для реєстації перейдіть за посиланням.