Конференція буде присвячена кращому інструменту залучення цільової аудиторії і збільшенню продажів – контекстній рекламі.
Провідні фахівці-практики компаній Google, Яндекс.Україна, Ріалвеб, ClickFrog, Svit Soft, Seo-Studio, Quadrate 28, Tempos WEB, DM Group, UaMaster та інших, поділяться кейсами й особистим досвідом використання контекстної реклами для успішного досягнення своїх цілей.
Із доповідей ви дізнаєтеся:
- Як отримати швидкий цільовий трафік та збільшити прибуток за допомогою контекстної реклами
- Як налаштувати і запустити ефективну контекстну рекламу
- Як визначати і коригувати бюджет контекстної рекламної кампанії
- Як провести аудит AdWords своїми силами і уникнути можливих помилок
- Які принципи роботи ефективної реклами
- Що вигідніше CPC або CPA
Особливістю нашої онлайн-конференції є:
- Виключно прикладна інформація. Вас чекає мінімум теорії і максимум практичної інформації про успішний досвід роботи з контекстною рекламою вітчизняних компаній;
- Реальні практичні кейси, на прикладі яких, провідні фахівці поділяться успішним досвідом використання контекстної реклами. Вам залишається лише використовувати цю інформацію для генерації власних ідей та стратегій;
- Круглий стіл, де PPC – фахівці, котрі мають багатий досвід роботи з контекстною рекламою, розкажуть про принципи роботи ефективної реклами і дадуть відповіді на запитання глядачів;
- Фахівці з Google і Яндекс. Вас чекають практичні доповіді на тему контекстної реклами від Ольги Голуб (Google) і Майї Тавлуй (Яндекс.Україна).
Зареєструвавшись на онлайн-конференцію ви отримаєте:
- Можливість задати пряме питання експерту;
- Можливість безкоштовно дивитися онлайн трансляцію;
- Подарунки від партнерів.
Формат заходу:
За весь час конференції вас чекає:
- 12 доповідей з практичними прикладами, кейсами та особистим досвідом;
- 8 годин прямого ефіру з кращими фахівцями з контекстної реклами;
- 1 круглий стіл з обговореннями важливих тем і відповідями на питання.
Програма:
- Кейси: "Як запустити ефективну контекстну рекламу". Антон Воронюк (Керівник WebPromoExperts);
- "Ефективне просування в КМС", Ольга Голуб (Аккаунт стратег по роботі з агентствами в Google);
- "Місце Call Tracking в on-line стратегії, котра призводить клієнтів", Георгій Курбанов (Генеральний директор в Svit Soft);
- "Робота з клієнтами на кожному етапі воронки продажів", Майя Тавлуй (Керівник групи відділу клієнтського сервісу в Яндекс Україна);
- "Контекстна реклама сьогодні: помилки і тренди", Ірина Чабан (Старший фахівець з контекстної реклами в "Seo-Studio");
- "Кейс Coral Travel. Шляхи оптимізації рекламних каналів AdWords, Яндекс, Facebook", Володимир Курій (Зам. Керівника відділу PPC"WebPromo");
- "Не кожен аудит AdWords однаково корисний", Олег Піддубний (Провідний спеціаліст з контекстної реклами в Quadrate 28);
- Кейс: "Від 0 до 60 лідів на місяць для інтегратора розумних рішень для call-центрів", Сергій Шилінгів (Директор, співвласник в Tempos WEB);
- "Планування бюджету контекстної рекламної кампанії: міфи та реальність," Максим Самойленко (Директор по маркетингу Інтернет-агентства "Ріалвеб");
- "Всемогутній піксель або як невидима картинка 1х1 може принести величезну користь вашому бізнесу", Костянтин карпали (Head of payday loans в компанії GDM Group).
- "Навіщо купувати брендовий трафік. Кейси", Людмила Беглоян (Старший фахівець відділу контекстної реклами в UaMaster);
- "CPC або CPA, де безпечніше?", Костянтин Новофастівський (Керівник сервісу ClickFrog)
Як потрапити до нас на конференцію?
Реєструйтеся за посиланням. В день проведення конференції ми надішлемо вам лист з нагадуванням і посиланням на її проведення.
Організатори: WebPromoExperts, WebPromo.
Спонсори: PPC Summit, AdSaver.
Зареєструватися можна за посиланням.