З-поміж армії дебютантів ми традиційно обрали найяскравіших. Поїхали.
Volkswagen up!
Почнімо з найменших, з A-класу. У Європі крихітні машинки дуже популярні, однак більшість автовиробників чомусь ігнорують цей сегмент. Тому Volkswagen up! має всі шанси стати лідером. Авто вразить покупцІв широким вибором опцій і невисокою ціною в 9,5 тис. євро.
Kia Rio
А от у B-класі справжня війна. І отримати в ній перемогу бодай на деякий час цілком може новий Kia Rio.
Для початку - яскравий дизайн. Далі більші від попередника габарити. І відповідно просторіший салон з хорошим рівнем оснащення. А головне, новий Rio доступніший від більшості конкурентів.
Ford Focus
Безумовно, найочікуванішим дебютантом С-класу став Ford Focus третього покоління. Окрім свіжого дизайну, новий хетч може похизуватися і якіснішим салоном, і багатшим оснащенням. У списку опцій система запобігання зіткнень, моніторинг мертвих зон і навіть сенсорний екран з навігацією.
Volvo S60 & V60
У класі сімейних автомобілів пальму першості можна віддати Volvo. Новий седан та універсал з індексом 60 оснащені значно краще, аніж більшість представників сегменту D. Крім того, вони схожі на спортивні моделі, настільки класні у них вигляд та динамічні характеристики.
Jaguar XF
У сегменті бізнес-автомобілів однозначно вартий уваги Jaguar XF. Останній рестайлінг надав седану агресивніший вигляд, а в гамі двигунів з'явився 2.2-літровий турбодизель. З таким "серцем" "Ягуар" розмінює "сотню" за 8,5 с. і, що найцікавіше, витрачає менше 6 л пального на 100 км.
Audi S8
Представницький клас, тут автовиробники традиційно зосереджуються на комфорті. Але Audi проявила оригінальність. Німці вирішили не позбавляти власників лімузинів задоволення від водіння і представили заряджену версію седана А8.
520-сильна V-подібна "вісімка", восьмиступінчатий "автомат" і пневмопідвіска дозволять миттєво перетворити такий лайнер на справжній спорткар. Що там казати - "сотня" за 4 секунди.