Ну, а топ-версія з індексом R та більш ніж п'ятьма сотнями конячок під капотом - взагалі головний біль власників бімерівських п'ятірок, який постійно змушує сумніватися у правильності зробленого вибору.

Самі ж ягуарівці покладають на XFR чималі надії. Байдуже, що седан дебютував лише два роки тому - британці вирішили зіграти на випередження і оновили його.

Отож, перед нами XFR 2012-го модельного року. Модернізація, насправді, зачепила лише візуальну частину. Гордість британців - нові фари з біксеноновими лампами та світлодіодами оригінального дизайну. Завдяки їм, Jaguar тепер можна ідентифікувати здалеку.

Плюс видозмінена радіаторна решітка і задня світлотехніка - ось і весь фейсліфтинг. Цього абсолютно достатньо, щоб і без того красиве авто не старіло ще кілька років.

Стосовно технічної частини - тут все простіше. Змін немає в принципі. Під капотом оновленого XFR - п'ятилітрова V-подібна "вісімка" з нагнітачем, яка розвиває 510 к.с. Тобто, авто потужніше і динамічніше від BMW M5 та Mercedes E63 AMG. Цього "ягуара" можна було б розігнатися до понад 300 км/год. Але електронний ошийник дозволяє досягти лише позначки 250.

Продажі свіжого Jaguar стартують наступного року. Ціни залишаться практично такими ж - за базовий XFR проситимуть 100 з гаком тисяч євро.