Про це заявив партнер юридичної фірми "Саєнко Харенко" Сергій Погрібний в коментарі 24 каналу.
Читайте також: Рік виборів: чого чекати від ринку нерухомості в 2019 році
За словами експерта, політики будуть мати підвищену увагу до забудовників через бажання зробити собі додаткову рекламу.
Він описав, які технології кандидати можуть використовувати.
Кандидатів у президенти багато і кожен обов'язково буде піаритися. Часто представники деяких партій приїжджають на будівельні ділянки, вислуховують місцевих жителів і активістів. Зрозуміло, що це – їх діяльність, але потрібно очікувати, що вони так чи інакше загострять свою увагу і будуть контролювати цю тему. Можливо, будуть брати участь в конфліктах, пов'язаних із забудовниками,
– розповів Сергій Погрібний.
Юрист також підкреслив, що будівництво – це завжди гарячі новини, особливо якщо воно незаконне. Це пояснює прагнення кандидатів використовувати цю тему для піару.
Кандидатами на президентських виборах 2019 гоку ЦВК зареєструвала 44 людини – серед них 40 чоловіків і 4 жінки.
Читайте більше про Нерухомість кандидатів в президенти на виборах 2019
Головні дати президентської виборчої кампанії 2019: інфографіка