Другу Світову війну літак завершив у статусі найбільш масового бомбардувальника в історії авіації та найбільш розповсюдженого військового літака США. Всього було виготовлено 18,5 тисяч одиниць. Масове виробництво літака розгорнулося на повну потужність в 1943 році, коли компанія Ford Motor Company запустила нову збірну лінію. Тоді B-24 випускали щогодини, в 1944 виробництво сягнуло 650 літаків на місяць.

Однак, Ліберейтор мав ряд недоліків в управлінні, яке до того ж було доволі складним. Літак іноді ще називали "летючою труною", через те, що його єдиний вхід та вихід був ззаду. Тож в екстремальних умовах команді було надзвичайно важко пробратися з парашутами до виходу. Але, завдяки багатьом конструктивним перевагам над попередниками, бойова машина прослужила тривалий термін у військовій авіації багатьох країн.

Лібераторами не гребували користуватись і СРСР.

Після війни такі літаки використовували для навчання особового складу.