Рішення в якості контенту на сайті. Навіть якщо ваші продукти не унікальні — створюйте власні матеріали: тематичні статті, та огляди, цікаву для бізнесу статистику, поради з технологічними нюансами продукції та відгуки клієнтів. Ви — знавець свого ринку, а значить експерт для ваших замовників. Покажіть їм це через матеріали вашого сайту.

Міжнародний центр інтернет торгівлі Allbiz — онлайн-платформа, яка допомагає підприємцям В2В сегмента розвивати бізнес на локальному та міжнародному рівнях, підготувала ТОП-5 негласних правил створення гарного контенту для пошукових систем.

Контент для людей

Пошукові системи Google / Yandex віддають перевагу якісному унікальному контенту, який написаний простою мовою для людей. Що це означає? Текст повинен відповідати на пошуковий запит користувача, тобто бути ємним і зрозумілим. Небажано переборщувати в тексті з ключовими словами, якщо звичайно ви не хочете залучити на сайт силу-силенну роботів. Вас читають живі люди, тому пишіть тексти, як для себе.

Чим довше, тим краще?

За статистикою тексти на сайтах, які перебувають у першій 10-ці пошукової видачі, містять 2 000 слів. У цих текстах немає ні грама води. Що б ви не писали - експертну статтю, думку, текст "як це працює", опис товару, робіть це якісно і коротко. Текст повинен бути структурований і мати головну думку. Пишіть по суті, і так, щоб у читача не залишалося питань. Довжина тексту, так чи інакше, буде залежати від теми, тому поняття "оптимальної кількості символів" не існує.

Частота публікацій

Пошукові системи люблять "живі" сайти. Виробіть звичку публікувати кілька матеріалів на тиждень в різних рубриках. Якщо не знаєте про що писати, зверніться до списків пошукових запитів вашої цільової аудиторії. Вивчіть, що їх цікавить, і спробуйте відповісти на питання, які задаються найчастіше.

Розповсюдження контенту

Чим більша кількість людей поділяться вашими матеріалами через кнопки соціальних мереж, тим більш помітним для пошукових систем він стане. Зробіть так, щоб вашими публікаціями було легко ділитися на форумах, блогах та в соцмережах. І самі не забувайте "шарити" ваші тексти на відповідних сайтах, експертних онлайн-спільнотах і групах за інтересами ваших замовників.

Різноманітність контенту

Якщо ви хочете поліпшити контент для пошуку, почніть з його зовнішнього вигляду. Ваші читачі не люблять одноманітності і, швидше за все, побачивши на сайті суцільний текст, закриють сторінку, так і не дочитавши до кінця. Про це знають і пошукові системи. Розбавляйте тексти з картинками, ілюстраціями, інфографікою. З'явилося безліч безкоштовних сервісів по створенню інфографіки, так що залучати дизайнера не буде необхідності. Також радимо використовувати форматування тексту: виділення жирним основних ідей або крупним шрифтом — підзаголовки, створення списків тощо. Загалом, як було раніше помічено, все для людей.

Розробіть контентну стратегію на рік, заведіть план публікацій і поговоріть з менеджерами по продажах. Вони працюють "в полях" — найближче до замовників, а тому знають, якої інформації їм не вистачає. Цікаві і головне корисні тексти сподобаються не тільки пошуковим системам, але в першу чергу вашим замовникам - поточним і майбутнім. Отримуючи потрібні для розвитку бізнесу поради від вас сьогодні, вони не будуть сумніватися у виборі партнерів у майбутньому, коли прийде час робити наступне замовлення. Лояльні замовники і зростання продажів - ключові завдання бізнесу.

Спробуйте вирішити їх за допомогою нового підходу до створення контенту.