Ідея створити справді народний автомобіль прийшла в голову геніальному у конструктору Фердинанду Порше на початку 1930 років. Втілити в життя задум допомогла влада - офіційно Порше отримав замовлення на побудову сучасного легкового автомобіля у 1934 році.

Прототип вийшов надзвичайно вдалим, і вже за 2 роки VW30 - знаменитого бітла - запустили в серійне виробництво. Проте для масового випуску машин потрібне було спеціалізоване підприємство. Саме тому уряд третього рейху виділив кошти на побудову заводу.

Під час війни завод, як і всі німецькі підприємства, справно працював на перемогу. Коли в 1945 році Німеччина капітулювала, Фольксваген опинився в руках американців. Надзвичайно вдалі конструкторські рішення сподобались новим власникам заводу. і народні автомобілі один за одним знову почали сходити з конвеєра.

Щороку концерн випускає кілька мільйонів автомобілів. В планах Фольксвагену - нарощення об’ємів та розвиток виробництва.