1. "Інноваційний". Сьогодні більшість компаній описує себе цим прикметником. При цьому всі ми розуміємо, що по-справжньому інноваційних фірм - одиниці. Тож якщо ви справді здатні творити інновації - то покажіть це, а не говоріть про це.
2. "Світового рівня". Це словосполучення означає, що ви - один з найкращих з-поміж усіх на світі. Хейден запитує: ви впевнені, що це так? Чи ви самі собі таке придумали? Якщо придумали, то хто серйозно зверне увагу на це словосполучення у рекламі?
3. "Креативний". Слово вживається настільки часто, що втратило свій сенс. На LinkedIn його використовують в кожному профайлі. Тому якщо ви справді творчий - підтвердіть це, наприклад, оригінальним виглядом вашого резюме.
4."Владний". Хейден цитує Маргарет Тетчер: "Бути владним - все одно що бути леді: якщо ви сказали це вголос, ви втратили свій статус". Дозвольте іншим вирішувати, чи маєте ви над ними владу.
5. "Гуру". З цим словом та сама історія, що й зі словом "владний". Нехай інші кажуть про вас гуру, якщо ви насправді ним є.
6. "Унікальний". Унікальними є відбитки пальців і форми сніжинок. А робота, яку ви робите, - не унікальна. Крім вас її можуть зробити десятки людей, які претендують на ту ж вакансію. Тому замість "унікальний" пишіть "найкращий".
7. "Неймовірно". Реклама рясніє словосполученнями на кшталт "неймовірно зручний" і "неймовірно дешевий". Тож люди до них звикли - і ставляться, швидше, з насторогою, ніж з довірою. Ефект від простих "зручний" і "дешевий" буде більшим.