Цього дня аеробус встановив повну гегемонію в повітрі - він став найбільшим серійним авіалайнером у світі!

A 380 повністю перекроїв уявлення про пасажирські авіаперевезення. У розрахунку на одного пасажира аеробус споживає на 17% менше палива, ніж його найближчий конкурент - Боїнг-747. Завдяки цьому викиди вуглекислого газу в кілька разів менші за норму, встановлену Європейським союзом.

A 380 перевершив Боїнг і за пасажиромісткістю. У салонах трьох класів можна легко розмістити 525 пасажирів, а в однокласовій конфігурації налічується аж 853 місця. До слова, цим аеробус побив рекорд Боїнга, що тримався майже 40 років!

Характеристики - вражаючі, але й вартість виробництва відповідна. На розробку A 380 пішло 10 років і 12 мільярдів євро. Аби покрити шалені видатки потрібно продати щонайменше 420 літаків! На щастя, замовників не бракує. Перший аеробус придбала компанія “Сінгапур Ейрлайнс”.

У жовтні 2007 року A 380 здійснив перший комерційний рейс між Сінгапуром і Сіднеєм. Компанія-перевізник залишилася більш ніж задоволеною, і вже через два місяці придбала ще одного гіганта.

Нічим не поступається пасажирській модифікації вантажний варіант A 380. Чиста маса авіалайнера складає 280 тонн, при цьому стільки ж він може підійняти в небо.

Якраз з масою A 380 і виникло найбільше труднощів у процесі розробки. Конструктори всіляко намагалися її знизити. Для цього в корпусі літака було використано найновіші композитні матеріали та алюмінієві сплави. Попри побоювання інженерів, надсучасний корпус літака не зіпсував шумоізоляцію.

Вона вдвічі краща, ніж у всіх інших авіалайнерів. Цікаво, чи є хоч щось, за чим A 380 їм поступається?