Одразу відрізнити таких "псевдодаівців" від справжніх важко. Тому водії без вагань слухаються правоохоронців і платять.
Активіст із Запоріжжя Олександр Куницький зазначив, що з такими псевдодаівцями зустрівся ще 2001 року.
Вони на мають ніяких повноважень, окрім як звичайних дружинників. Тобто по суті вони можуть бути просто свідками в яких-небудь подіях,
– розповів активіст.
Автодружина – громадська організація "Радар", яка працює з 90-их. За словами активіста, її члени зупиняли автомобілі, перевіряли водіїв на драгер та навіть брали хабарі. На відміну від інспекторів, автодружину за це не покарати, бо вони не держслужбовці.
Поки в області не працює дорожня поліція, траси інспектують переатестовані даівці. Звичайно, в парі з перевіреними часом помічниками.
У поліції області пояснили, що закон дозволяє залучати активістів до роботи. Але не уточнили чи мають право ті перевіряти документи та виписувати адмінпротоколи. Добровольці щомісяця звітують поліції про результати. А форму, кажуть, "Радару" дозволили носити Запорізька міська та облрада.
У самому Запоріжжі "радарівців" немає, адже з квітня там працює нова поліція, яка ігнорує допомогу автодружини.
Активісти закликають водіїв бути пильними на дорогах Запорізької області. Адже можливо що вас зупинить не інспектор, а автодружинник, який не має на це жодного права.
Читайте також: Поліцейські вдавали ДАІшників і розводили водіїв на гроші