Коли ми закладали ідеї змін нового формату відділення - принцип був наступний: спростити ті банківські пропозиції, які є на даний момент. Банківські пропозиції самі по собі є складними для клієнтів, тому принципи, які ми використовували для запуску - це простота, це - зрозумілість, це - зручність, - відзначив Артур Артанов, директор з розвитку роздрібного бізнесу "Альфа-Банк Україна".
Оновлені відділення мають 3 універсальні зони. В одній клієнти можуть провести швидкі операції: перекази, платежі чи поповнення рахунку. В зоні самообслуговування - ознайомитись з продуктами банку, зокрема з мобільними і веб-додатками, скористатися сервісом інтернет-банкінгу. В основній частині відділення - місце для укладання угод. Тут клієнти без поспіху можуть все обміркувати та прийняти рішення. ВІП-клієнтам надають послуги персональні менеджери.
Ключова зміна - культурологічна. Це з точки зору наших цінностей. Нам дуже важливо, щоб клієнт, коли працює з "Альфа-Банком", відчував, що ми турбуємось про нього. Зміни не тільки функціоналу і дизайну, а ключова зміна - в сервісній моделі, - розповів Ігор Гифес, керівник напрямку сегментації роздрібного бізнесу "Альфа-Банк Україна"
На разі два оновлених відділення працюють у Києві, а згодом "Альфа-Банк" поширить проект і на всю Україну.