Apple бере на себе витрати з ремонту та доставки в сервісний центр і назад пристроїв, яким було завдано шкоди під час стихійного лиха. Програма поширюється на комп’ютери Mac, монітори LED Cinema Display, смартфони iPhone, планшети iPad та плеєри iPod touch. Здати пристрої в безкоштовний ремонт японці можуть до 30 червня 2011 року.

Як повідомлялось, через кілька днів після подій 11 березня Apple організувала збір пожертвувань до фонду допомоги жертвам землетрусу і цунамі, організований Американським Червоним хрестом. Кошти збиралися через сервіс iTunes, сума можливого внеску становила від п’яти до двохсот доларів США.

Крім того, через стихійне лихо перенесли дату початку продажів в Японії планшета iPad 2. Спочатку планувалося, що пристрій надійде в японські магазини 25 березня. Фактично продажі стартували 28 квітня.