А якщо хочеться всього цього у гіпертрофованій формі, тоді погляньте на новий седан Audi S6 або на його універсального близнюка - S6 Avant. Обидва автомобілі мають чудову динаміку, досконалу ходову частину і неперевершений вигляд.
Але про все по порядку...
Зовнішність заряджених "шісток" ретушували за відпрацьованою схемою. Стандартним А6 замінили бампери, поставили 20-дюймові диски і встановили вихлопну систему з чотирма патрубками. Під капотом - новий бензиновий V8. Два турбокомпресори дозволили вичавити з чотирьох літрів 420 конячок і 550 Нм. Цього достатньо, щоб розігнати S6 до "сотні" 4,8 с. після старту (S6 Avant - 4,9 с.).
Непогано, враховуючи, що авто важить 1895 кг
Думаєте, апетити у такого монстра чималий? Як би не так. Знизити розхід допомагає система, яка відключає певні циліндри при невеликому навантаженні. Німці запевняють, що середній розхід не перевищуватиме 10 л пального на 100 км. Звісно ж, якщо не їхати "на всі гроші".
Вже в базовій комплектації і седан, і універсал отримають мультимедійний комплекс з великим кольоровим дисплеєм та 10 динаміками. Також автомобілі оснастять спортивними кріслами, оббитими шкірою та алькантарою.
Ну а список опцій - просто величезний. Тут і камера кругового огляду, і система нічного бачення, і чотиризонний клімат, і навіть сидіння з вентиляцією та масажером.
Заряджені "шістки" стандартно обладнані системою повного приводу та адаптивною повітряною підвіскою, яка дозволяє знизити кліренс на 10 мм. А за доплату можна встановити карбонокерамічні гальма.
Орієнтовна ціна "ес-шостих"- $80 тис. Чимало, та заряджена новинка від Audi буде дешевшою від одвічних конкурентів - Mercedes E63 AMG та BMW M5. Зачесалися руки і слина потекла? В чергу - перші автомобілі доїдуть до клієнтів навесні.