Гендиректор "Укрпошти" Ігор Смілянський пояснив, чому вони обрали саме такий спосіб висловлення позиції. За словами бізнесмена, компанія готова перепрошувати у разі "факапів", але не в цьому випадку

Дивіться також Ярмо чи візитівка Києва: чи знесуть колишню "Арку дружби народів" і чи можна її ще переосмислити

Скандал навколо аукціону

Гендиректор "Укрпошти" Ігор Смілянський 30 квітня оголосив, що компанія виставила на продаж на Prozorro 531 авто, здебільшого старі 1990-х та 2000-х років випуску. У відповідь деякі користувачі обурилися, чому транспорт не передали на фронт.

Після цього на офіційному акаунті "Укрпошти" в соцмережі Х з'явився пост з емоційним поясненням того, що закон вимагає саме такої процедури.

Так, виставили гниле гівно на аукціон. Ні, не йо***лись. Так, хотіли б віддати просто так тим, кому треба, але не маємо права. Продаємо старі автівки на Prozorro, бо цього вимагає закон,
– написала компанія в Х.

Згодом у коментарі ЗМІ Ігор Смілянський розповів, що лайлива відповідь була ситуативним маркетингом. "Укрпошта" готова просити пробачення за помилки, однак цього разу її не було. Як зазначив гендиректор компанії, вони – не "вʼяла риба, яка має приймати кожен раз будь-що.

У нас є позиція: там де ми праві — ми праві. В Twitter (Х) люди матюкаються і це там абсолютна норма. Але люди чомусь звикли, що вони можуть матюкатися на чиюсь адресу, і ці люди мають це "хавать". Ми, до речі, ні на кого самі не лаялись, просто сказали, що ми не такі. Ми можемо матюкатись в форматі "ми не йо***ті". Я не розумію, чому людей це так чіпляє? Вони хотіли, щоб ми сказали: "Так, ми йо***нуті". Вибачте, такого не буде, коли ми праві,
– зазначив Смілянський.

Він переконаний, що найгірша реакція на хейт у соцмережах – це сховатись і почати перепрошувати. За словами Смілянського, юридично "Укрпошта" вчинила правильно. Водночас приймати на себе публічні образи компанія не зобов'язана – вона може відповісти жорстко і це є нормальним.

Результат аукціону

  • Генеральний директор "Укрпошти" Ігор Смілянський розповів, що 30 квітня відбулось 7 аукціонів на суму 3 281 070 гривень, при стартовій ціні 2 049 027. Таким чином виторг на аукціоні становить понад 60%.
  • Незабаром мають провести ще 3 аукціони. Проте дати аукціонів у Харкові, Дніпрі та Одесі ще невідомі. На можливість їх проведення впливають атаки росіян. Про дати проведення повідомлять 2 травня – учасники матимуть 14 днів на подачу заявок.
  • Також в "Укрпошті" наголосили, що вони акціонерне товариство й існує на ті доходи, які заробляє. Водночас весь прибуток компанія перераховує до бюджету.