"Є зворотний зв’язок, і люди дякують за надану допомогу. 32% звернень перебувають у стадії виконання, і лише 3% звернень не виконано, і причина, як правило, пов’язана з великими обсягами та відсутністю необхідного фінансування у державному бюджеті. Але всі ці питання перебувають на контролі й вирішуватимуться з часом", - переконує він.
Поміж того, прем'єр сказав, що серед звернень на його сторінці приблизно 55% – це прохання про допомогу, майже 10% – різні пропозиції поліпшення роботи державних і місцевих органів влади, приблизно 5% – різні інформаційні новини, близько 20% – звернення з пропозицією роботи в держструктурах. Він додає, що всього 5% інформації мали за цей час негативний характер, "але саме на них передусім звертали увагу", - заявив Азаров.
Микола Азаров каже, що його служба веде постійну роботу з керівниками міністерств і відомств, щоб до мінімуму скоротити формальні відписки. І додав, що на його сторінку постійно заходять усі міністри.
"Стало вже доброю традицією, що, не чекаючи офіційного доручення прем’єр-міністра, наша служба починає роботу за тими зверненнями, де потрібно втручання", - підсумував він.
До слова, раніше Прем'єр-міністр України Микола Азаров заявив, що він незадоволений темпами реалізації соціальної ініціативи Президента Віктора Януковича "Доступне житло".