Липень 2008

Початкова точка. Компанія Monster Cable випускає перші Beats by Dr. Dre. Навушники «вибухнули» пафосною рекламою і ціною, явно не доступною для кожного. За Beats by Dr. Dre потрібно було викласти близько 350 доларів. Слід зауважити, що дружба з Apple почалась ще з тих часів, адже «еплівські» магазини роздрібної торгівлі також продавали Beats by Dr. Dre.




Вересень 2009

На світ з’являються Lady Gaga Heart Beats – плід співпраці Beats by Dr . Dre, Monster і співачки Lady Gaga. На якість звуку навушників особливу ставку не робили, акцентуючи на дизайні та ефектному зовнішньому вигляді.




Також у цей період Beats створили обмежений тираж ексклюзивної моделі з назвою HP Envy, тим самим розпочавши своє розповсюдження на інші компанії – виробники. Починаючи з цього часу симбіоз Beats Audio та пристроїв Hewlett-Packard стає звичним явищем. Варто зазначити, що такий союз, незважаючи на скептичні прогнози та критику, позитивно вплинув на престижність обох компаній.





Січень 2011


Співзасновник Beats Джимі Айовін в якості наставника брав участь у одному із найпопулярніших в США телешоу American Idol, тим самим виконуючи роль «живої» реклами для Beats Electronics. Тривала реклама цілих два роки, і, безсумнівно, дала свій результат.





Квітень 2011


Починається співпраця ще з одною великою і відомою компанією, але цього разу Beats заносить в сферу автомобілів. Chrysler 300S був оснащений Beats Audio, що виявилось доволі успішним ходом. Тим більше, Beats Audio також з’явились і у автомобілях таких марок, як Fiat и Dodge. Автомобільні компанії були раді співпраці з Beats Electronics, адже вона допомагала просувати моделі машин з дорогими пакетами комплектації.





Серпень 2011


В найуспішніші часи для HTC, коли компанія булла ключовим виробником девайсів, що працюють на базі Android, компанія шукала куди вкласти гроші. Ось тут і підвернулась Beats Electronics, в яку HTC і вклала 300 мільйонів доларів, купивши половину компанії. Але Beats залишилась недоторканою в плані масштабних змін, та продовжувала свою роботу по-старому, фактично залишаючись самостійною.





Січень 2012

Контракт Beats Electronics і Monster Cable підходить до завершення. На протязі п’яти років компанії успішно співпрацювали, але при першій же нагоді засновники Beats Dr. Dre та Джимі Айовін втікають з-під опіки Monster Cable. Остання так і не змогла після цього оклигати та випустити на ринок хоча би щось на кшталт колишнього продукту, незважаючи на залучення Swizz Beatz, Adidas, зірок спорту…




Липень 2012


Beats заклала перший камінь в створення Beats Music, за рахунок придбання стартапу під назвою MOG. Він був одним із багатьох потокових музичних сервісів, які в той час намагались набрати оборотів.




Серпень 2012


Beats схитрили і використали «партизанський» маркетинг під час проведення Олімпіади, приславши безплатні навушники англійським спортсменам в готель. Як результат – задоволені спортсмени та заборона Британської олімпійської асоціації носити неавторизований бренд. Агрессивно та ефективно.




Жовтень 2012


Beats Electronics випускає перший продукт поза сегментом навушників і ним стає портативна аудіосистема Beats Pill. До рекламної кампанії новинки залучають таких знаменитостей як Nicki Minaj і Pharrell Williams.





Вересень 2013


Beats розростається, тоді коли справи HTC пішли на спад. Виробник преміум-навушників і не тільки остаточно викуповує назад всі свої акції у HTC. На цей момент Beats Electronics оцінювали свою загальну вартість у мільярд доларів.





Січень 2014

Beats Electronics запускає свій потоковий сервіс музики під назвою Beats Music. Сервіс створений на основі платної підписки і досить швидко набирає оборотів, залишаючи конкурентів позаду. При цьому багато хто скептично ставиться до Beats Music і не бачить майбутнього у цього сервісу.




Травень 2014

Інтернет вибухає чутками про купівлю Beats Electronics компанією Apple. Наразі офіційного тому підтвердження немає, але світ фактично повірив у те, що найбільша в історії гіганта з Купертіно купівля таки відбудеться. Досить неочікуваний крок, адже за свою історію Apple ще не дозволяла собі купувати компанії вартістю у 3,2 млрд доларів. Та навіть більше, «яблучні» полюбляли в основному купувати суттєво дешевші стартапи. Варто підкреслити, що далеко не всі задоволені такими новинами, оскільки не кожен покупець Apple-техніки в захваті від навушників Beats.


Для чого Apple Beats Electronics можна лише будувати здогадки…або трішки почекати на прояснення ситуації.



за матеріалами theverge.com