Яскравий доказ - новий чотиримісний кабріолет Continental GTC.
Перше покоління автомобіля з'явилося на світ 7 років тому, і в 2007-му пережило легке оновлення. Зараз перед вами друга генерація моделі.
Попри те, що всі кузовні панелі спроектовані з нуля, революція не відбулась. Кабріолет отримав відретушовану зовнішність, але залишився дуже схожим на попередника. А зі сучасною купешкою Continental GT - він взагалі як дві краплі води.
І дійсно, для чого щось змінювати, якщо це і так один з найкрасивіших автомобілів? Чого варті погляди перехожих. У них або любов, або ненависть, змішана зі заздрістю. Третього - не дано.
Салон цього кабріолета - ідеальне місце, якщо хочете відпочити на крейсерській швидкості. Розкішні крісла, дерев'яні вставки, чудова шумоізоляція, яка від'єднає вас від усього світу... І все це в купі з мультимедійною системою з жорстким диском на 30 Гб, навігацією, сумісною з Google Maps, і безліччю інших технологічних наворотів.
Динаміка новинки - на відповідному рівні. Під капотом - шестилітровий W12 з двома турбінами. Віддача - 575 коней і 700 Н•м (при 1700 об/хв). У парі з ним працює шестиступінчатий "автомат". Ну а хорошу керованість за будь-яких обставин та впевнений розгін забезпечує повний привід.
До речі про розгін. Авто масою у 2495 кг бере "сотню" швидше, ніж за 5 секунд, і може досягти неймовірних 314 км/год.
Хтось скаже, що Continental GTC - не справжній Bentley, бо до нього доклав свою руку Volkswagen. Але який Volkswagen коштує чверть мільйона доларів?