У 2020 році обсяги ринку e-commerce досягли 4 млрд доларів, що становить 8,8% загального обсягу роздрібної торгівлі в країні. Більш того, експерти прогнозують, що протягом наступних п'яти років він зросте удвічі.

Разом зі зростанням обсягів продажу посилюється і конкуренція. Сьогодні е-підприємці повинні шукати свої перспективні ніші для розвитку та постійно підвищувати рівень обслуговування, адже на ринку триває справжня боротьба за клієнта. Окрім того, новим трендом став перехід користувачів з онлайн-магазинів до маркетплейсів — сьогодні їм віддають перевагу вже 63% українських онлайн-покупців.

Виходити на такий конкурентний і вже досить монополізований ринок новій компанії, звичайно, складно. Однак у маркетплейса Vygoda, який запустився у вересні 2021 року, є низка переваг. Зокрема, нова компанія є частиною масштабної екосистеми міжнародного холдингу Equfin, до якої входять популярні сервіси онлайн-кредитування CCloan і MisterCash, а також страхова компанія SK Opika. Тому користувачі Vygoda не лише отримують великий асортимент товарів за низькими цінами, але й можливість придбати їх на виплат.

Так, спеціально для своїх клієнтів CCloan та MisterCash пропонують програму Installment Loan, або довгий кредит. За допомогою маркетплейса Vygoda клієнти цих сервісів можуть вже сьогодні вигідно купити товар, про який давно мріяли. Згідно з умовами кредитування, користувачі CCloan та MisterCash мають можливість отримати від 500 до 50 000 грн на термін від 3-х до 12 місяців. Для сум від 10 000 до 50 000 грн протягом 3-х місяців діє грейс період (протягом грейс періоду відсотки не нараховуються).

Покупці, які не є користувачами сервісів швидкого кредитування, звичайно, також можуть придбати товар на виплат – все, як у звичайних онлайн-магазинах. Окрім того, маркетплейс регулярно запускає для своїх клієнтів спеціальні акції та знижки. А деякі товари, які пропонує Vygoda, продаються із нульовою націнкою – за вартістю закупівлі.

Цей проєкт запустився у вересні 2021 року і зараз дуже стрімко розвивається. Наприклад, частка унікальних товарних позицій за кілька останніх місяців роботи збільшилася на 30%. У найближчих планах щонайменше п'ятикратне збільшення асортименту та розробка власного мобільного застосунку,
розповідає директор холдингу Equfin Наталія Клєвакіна.

Маркетплейс створений для того, щоб будь-який покупець міг легко та швидко знайти всі необхідні йому товари – від ноутбука та iPhone останньої моделі до електрочайника та дитячої іграшки. Зараз на сайті vygoda.org представлено понад 11 категорій товарів від постачальників із різною ціновою політикою.

Такий масштабний проєкт – справжній виклик для команди маркетингу. Тому ми ґрунтовно підійшли до запуску маркетплейсу: провели низку досліджень, фокус-груп, за допомогою яких дізналися, що саме люди цінують в онлайн-магазинах, на що звертають увагу, чому віддають перевагу. Наприклад, дізналися, що дуже важливим фактором для вибору інтернет-магазину є можливість безплатної доставки. Тому для всіх клієнтів Vygoda зараз автоматично діє ця пропозиція. Ми розуміємо, що у нас багато конкурентів, тому будемо вчитися на їхньому досвіді, щоб запропонувати клієнтам безпечний сервіс, налагоджену логістику та високий рівень обслуговування,
вказує маркетинг-директор холдингу Equfin Анна Мойсєєва.

Згідно з проведеним дослідженням Kantar, під час вибору інтернет-магазину ключову роль для покупців грають не тільки цінові маркери (низька вартість товару), а й зручність покупки. Наприклад, безплатна доставка та можливість онлайн оплати.

У компанії Vygoda враховують ці побажання та вимоги клієнтів, щоб створити для них зручний сервіс онлайн-покупок. Маркетплейс зібрав в одному місці широкий асортимент продуктів як українських, так і іноземних торговельних марок. Покупці можуть ознайомитися із характеристиками товарів та відгуками інших користувачів, а також порівняти їх, щоб обрати дійсно кращий. Окрім того, доставка здійснюється незалежно від габаритів товарів по всій території України, а сплатити за них можна як онлайн або післяплатою, так і на виплат.

Вересень 2021 став точкою відліку історії компанії Vygoda. У новому, 2022 році, компанія планує стати ще зручнішою і доступнішою для клієнтів, зокрема завдяки створенню мобільного застосунку. І, звичайно, у найближчих планах команди Vygoda розширення асортименту товарів та розробка найвигідніших пропозицій на ринку.