Під час конференції можна дізнатися, як ефективно використовувати інструменти Інтернет-маркетингу для успішного просування бізнесу за кордон.
Ми розкажемо, як зруйнувати "регіональні мури", що обмежують ваш бізнес, і допоможемо підготувати його до випробувань у новому конкурентному середовищі.
Формат заходу
- 13 доповідей з практичними прикладами, кейсами і особистим досвідом;
- 11 годин прямого ефіру з керівниками компаній;
- 1 круглий стіл з обговореннями важливих тем і відповідями на запитання.
Із доповідей ви дізнаєтеся:
- Як просувати локальний бізнес на світові ринки;
- Основні інструменти Інтернет-просування за кордон на прикладі конкретних кейсів;
- Як залучити трафік з усього світу на прикладі Allbiz global;
- Як вибрати канали просування в умовах обмеженого бюджету від TriggMine;
- TemplateMonster — як у Миколаєві стати транснаціональною корпорацією;
- Як просувати продукт, про який мало хто знає? Кейс Terrasoft;
- Досвід SEMrush, Jeapie, SeoProfy, WebPromoExpert та інших.
Програма
- "Стратегії виходу на інші ринки. 3 кейса", Антон Воронюк (Керівник WebPromoExperts);
- "Google — експортні можливості для українського бізнесу", Євген Галкін (Менеджер експортного напрямку в Google);
- "TemplateMonster. Від Миколаєва до транснаціональної корпорації", Давид Браун (CEO TemplateMonster);
- "Тема узгоджується";
- "Зрілий ринок vs новий ринок", Олена Смирнова (Digital group head Terrasoft);
- "Вихід на нові ринки. PPC стратегії", Сергій Михайленко (PPC консультант);
- "Як TriggMine на західні ринки ходив...", Христина Потоцька (директор з маркетингу TriggMine);
- "З речами на вихід. Кейс Jeapie", Ігор Яковець (Директор з комунікацій інвестиційної компанії Digital Future);
- "Просування стартапу на зарубіжний ринок", Артем Гідін (Head of SEO Departmen в WebPromo);
- Круглий стіл: "Що потрібно, щоб вийти на зарубіжний ринок?", Олена Смирнова, Вікторія Абед, Ігор Яковець;
- "Чому ми вижили. Кейс Semrush", Олег Щоголєв (CEO semrush.com);
- "All.biz — 80 країн. Як з цим бути?", Вікторія Абед (Керівник департаменту маркетингових комунікацій Allbiz);
- "Кейс з просування софтового сайту під США від 0 до 8000 відвідувачів на добу", Віктор Карпенко (Керівник SeoProfy);
- "Як створити персональний бренд на міжнародному ринку Інтернет-маркетингу?", Олександра Тачалова (Digital Marketing Consultant).
Організатори: WebPromoExperts, WebPromo, Digital Bee.
Для того, щоб потрапити на конференцію необхідно попередньо зареєструватися на сайті. В день її проведення ви отримаєте лист з нагадуванням та посиланням на її проведення. Не пропустіть!