Про це повідомила генеральний директор мережі супермаркетів Оксана Мандзюк.

За словами О. Мандзюк, плани розвитку лишаються одними з пріоритетних пунктів стратегії компанії. "Залежно від економічної ситуації, за найближчі 5 років ми маємо намір плавно збільшити кількість магазинів і відкривати від 3 до 5 супермаркетів на рік. Також ми готові розглянути купівлю мереж – тема завжди була актуальною для нас", – каже гендиректор BILLA.

Найближчим часом основний акцент на будівництво супермаркетів BILLA буде зроблений у Києві. Оксана Мандзюк повідомила: "Відкриття нових супермаркетів означає створення великої кількості робочих місць. Уже зараз BILLA є одним із найбільш відкритих роботодавців на ринку: кількість робочих місць у компанії налічує понад 1500".

Усім нашим співробітникам ми пропонуємо широкі можливості поетапного професійного і особистісного зростання. Високий ступінь мотивації досягається за рахунок коротких драбин ієрархії, оперативно прийнятих рішень і колективної роботи,
– підкреслює керівник мережі.

Мережа супермаркетів BILLA функціонує в Україні вже 17 років. За цей час сучасний роздрібний формат і вимоги покупця суттєво змінились, а наявність широкого асортименту і товарів високої якості стало необхідною умовою вибору магазину. Саме тому супермаркетам важливо вміти адаптуватися до умов ринку, швидко і плавно переходити до нового формату, вважає Оксана Мандзюк.

"Обираючи улюблений супермаркет, покупець орієнтується на такі фактори: широкий асортимент товарів, низькі ціни, акції та знижки, якість товарів та зручне розташування. Відповідність очікуванням наших споживачів є ключовим фактором діяльності нашої мережі", – підбиває підсумок генеральний директор BILLA Україна.