Понад десять років тому в Лондоні тепер уже відому на весь світ марку чоловічого одягу заснували два італійці Анджело Галассо і Флавіо Бріаторе. Перший на той час уже був відомим модельєром, другий – успішний мільярдер, який багато років очолював команду Рено у перегонах "Формули-1".

Незвичайний талант Анджело і підприємницьке чуття Флавіо сприяли виникненню ідеї створити найкращі товари для обраних. Основний вектор торгової марки Білліонаре Італіан Кутюр – дорогі речі саме для чоловіків.

Усі товари компанії створюють невеликими партіями і тільки вручну. Одяг компанії обирають публічні і знамениті люди, які звикли до зайвого блиску. Саме це становить основу торгової марки, яка зуміла завоювати успіх серед чоловічої аудиторії у всьому світі.

Читайте також: Принципи життя безкомпромісного кутюр’є Джорджіо Армані

Із самого початку метою Флавіо Бріаторе було не відкриття величезної кількості магазинів, а навпаки - обмеження задля збереження ексклюзивності бренду для своїх покупців.

Серед зіркових клієнтів Billionaire Couture є Девід Бекхем, Пол Маккартні та інші відомі чоловіки. У колекціях бренду переважають сорочки з першокласної тканини з алмазними і платиновими ґудзиками, піджаки унікального крою з ґудзиками із золота тощо.

Billionaire Couture виконує індивідуальні замовлення клієнтів і шиє одяг з особливих мірок. За бажанням замовника, фахівці навіть можуть створити спеціальну тканину з індивідуальним малюнком.

На думку Флавіо Бріаторе, крім статусу, одяг бренду повинен випромінювати щастя. Засновник компанії запевнює: "Гроші не зроблять вас щасливим, як і одяг. Колись я був бідний, тепер багатий, але я завжди був щасливий. Гроші і успіх вам приносить ваше щастя, а не навпаки".