Відповідний закон лежить на ознайомленні у Верховній Раді. Якщо закордоном машина коштує 2 тисячі доларів, то в Україні — у півтора рази дорожче. Усе це через різноманітні податки та митні збори. І для учасників АТО їх хочуть скасувати.

Водночас учасникам інших бойових дій, які воювали в Афганістані чи в часи Другої світової такий привілей не пропонують. Це не зовсім справедливо, вважає експерт з автомобільного ринку Олег Назаренко. Також він застерігає від того, аби на пільгах бійців АТО не почали робити бізнес.

Із законопроекту поки незрозуміло і те, від яких саме платежів хочуть звільнити учасників АТО. Експерт каже, що скасувати усі неможливо. Тож припускає, що насправді економія не буде суттєвою. Хоч ця ініціатива поки далека від реалізації — бійці її схвалюють.

Читайте також: Військові злочини у зоні АТО розслідуватиме окремий орган

Такій пільзі може завадити ще одна перепона — Угода про асоціацію із ЄС. Нею Україна зобов'язалася зменшити кількість викидів у атмосферу. Тож з-за кордону можна буде ввезти авто не старше за 5 років, а цей сегмент далеко не з дешевих.

До слова, президент Білорусі Олександр Лукашенко вирішив звільнити від плати за проїзд білоруськими дорогами автомобілі з Донецької та Луганської областей України.