Ось і BMW довелося виступити у незвичному поки що для себе амплуа. Баварці випустили свій перший серійний електрокар - під назвою i3.
Прем'єра новинки відбулась одночасно у Лондоні, Нью-Йорку та Пекіні. І це красномовно свідчить про те, що на електромодель у BMW покладають величезні сподівання. Але, найімовірніше, фанати марки спершу не сприймуть цей автомобіль серйозно. Адже він немає нічого спільного з традиційними BMW!
Це маленький хетчбек, довжина якого ледь сягає чотирьох метрів. А дизайн?.. Футуристична зовнішність явно не сподобається традиційній клієнтурі марки... Принаймні... в Україні.
Це, радше, симпатична забавка для молоді, аніж серйозний масивний автомобіль, яким нібито має бути справжнє BMW!
Ну хіба ж він схожий на солідну "п'ятірку" чи зухвалий "Ікс-шостий"?..
А салон? Справжнє свято для автогіків: усі показники відображаються на двох дисплеях, мультимедійна система має вихід в інтернет, але від звичайного BMW - хіба що значок на кермі.
Та попри це, шановні поціновувачі марки, мусимо розчарувати. На ходу i3 - не менше "Бімер", аніж, скажімо, "одиничка".
Задній привід, потужний двигун. І дарма, що він не реве на високих обертах, а звучить як зореліт із фантастичного фільму. Зате має такі ж характеристики, як бензиновий шестициліндровий двигун. Його 170 електричних сил розганяють порівняно легкий електрокар до сотні майже за 7 секунд!
Заряду батарей вистачає на 160 км, однак встановивши опційний двигун-генератор, можна збільшити запас ходу вдвічі.
Тож насправді єдине, з чим доведеться миритися фанатам, крім чудернацького дизайну, - це... ціна. Мінімум - 35 тис євро...
РОЗМІРИ І МАСА
довжина 3 999 мм
ширина 1 775 мм
висота 1 578 мм
колісна база 2 570 мм
кліренс 140 мм
маса 1 195 - 1 315 кг
ДВИГУН І БАТАРЕЯ
електромотор
170 к.с., 250 Н·м
акумулятори Li-ion
22 кВт•год
ДИНАМІКА
розгін 0-100 км/год 7,2 с
макс.швидкість 150 км/год
ЦІНА
€34 950 - 39 450