Німецький виробник розраховує, що після завершення розробки та налагодження новинка дозволить машинам самостійно розганятися, гальмувати, обганяти, виїжджати з прилеглих доріг і вклинюватися в потік, а також підлаштовуватися під дорожні умови.
Прототип, що пройшов на даний момент 4800 тестових кілометрів, вже здатний підлаштовуватися під конкретну ситуацію, дозволяючи машині при необхідності змінювати смугу руху на швидкості до 130 кілометрів на годину і вклинюватись в потік автомобілів. Останнє з цих завдань було, за словами інженерів, одним з найскладніших при розробці системи.
У BMW відзначають, що система розробляється виключно для використання на автомагістралях.
Коли подібні системи можуть з’явитися на серійних машинах, поки не відомо.